otrdiena, 2012. gada 27. novembris

Izdevums atklāj, kas kontrolē Latvijas krievu presi


Mediju grupu, kas apvieno Latvijā krievu valodā iznākošos laikrakstus «Vesti Segodņa», «Čas» un «Telegraf», kontrolē Krievijas senators, miljardieris Andrejs Molčanovs, bijušais Krievijas Valsts domes deputāts, uzņēmējs Eduards Janakovs un baņķieris Artūrs Jeresjko, vēsta interneta žurnāls «Freecity.lv».
Juridiski laikrakstu īpašnieki gan ir dažādas Kiprā un Lielbritānijā reģistrētas kompānijas.

Molčanovs žurnāla «Forbes» veidotajā pasaules bagātāko cilvēku sarakstā ar 3,2 miljardu ASV dolāru vērtiem īpašumiem ieņem 34.vietu.

Janakovs nodarbojas ar kalnrūpniecības biznesu un bijis Krievijas Valsts domes deputāts no valdošā partijas «Vienotā Krievija».

Jeresjko agrāk piederēja nu jau likvidējamā «Ogres komercbanka», tagad viņš ir Ukrainas «Legbank» līdzīpašnieks.

Kā ziņots, nākamgad laikraksti «Vesti Segodņa» un «Čas» tiks apvienoti un iznāks ar nosaukumu «Vesti Segodņa».

Savukārt laikraksts «Telegraf» turpmāk varētu pārtapt nedēļas analītiskā izdevumā, liecina «Freecity.lv» avotu prognozes.

Bez trim minētajiem dienas laikrakstiem šī mediju grupa izdod arī «Delovie Vesti», «Platinum», «N.A.M.S», «Subota», «Subota Afiša», «Teļeprogramma s Djadej Mišej», «TaVa Programma, «Ļubļu!» un «VIP Lounge», kā arī uztur vairākus interneta portālus.

Laikrakstus «7 Sekretov», «TV programma» latviešu un krievu valodā, «Latvijas Santīms», «Mājas Dakteris» un «Vesti», kurus agrāk izdeva «Vesti Segodņa» iepriekšējais izdevējs «Fenster», tagad izdod SIA «Press Distribution Center» (PDC), biznesa portālu «Nozare.lv» informēja uzņēmuma valdes locekle Jeļena Safonova. PDC līdzīgās daļās pieder Latvijas iedzīvotājām Jeļenai Ustinovai un Olgai Tolkunovai, liecina «firmas.lv» dati.

SAISTĪTIE RAKSTI



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru